Başkalarına ne kadar yaklaşırsam yaklaşayım hayatı yine de tek başıma göğüslemem gerektiğini fark etmek, yaşamın acılarından ve ölümden kaçmanın hiçbir yolu olmadığını fark etmek.
Çocukluğumun ilk yıllarında derin bir yara aldığıma dair bir his vardı içimde, hiçbir yere ait değilmişim gibi geliyordu, sanki başkaları kadar layık değildim bir şeylere.