zişan.

zişan.
@amourswine
only seventeen, but she walks the streets so mean.
"ne güzel sesin var," dedi. "elimde olsaydı sesini öperdim."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
yağmur olsan binlerce damla arasından bulur tutardım seni, çünkü korkarım; toprak aldığını vermiyor geri.
günahkârların birincisiysem, acı çekenlerin de birincisiyim.
fakat müzeyyen, beni hatırlamış olman canımı öylesine yaktı ki bir bilsen. çünkü hatırlamak için unutmak gerekir, senin beni unutmuş olma ihtimaline katlanamıyorum.
"benim güzel sevgilim, sana bakmak biraz da sarhoş olmak gibi. yüzündeki detaylarda sanki yıllanmış şarap saklı."