çok pahalı yaşamak. yaşamak için önce bir şey kaybetmek gerek; sanki yeni bir şeye yer açmak için eskisini feda etmek zorunluluğu gibi. O "kayıp" bazen güvenlik hissi, bazen sevdiklerimiz, bazen de geçmişteki biz olabiliyor.
Bazı hisler çok derin.. öyleki dibini görmek için bin yıl inersin de bitmez.. orada bir umut kuyuya bir taş salarsın belki ses gelir diye!? zifiri karanlık; ne taştan ses gelir ne umuttan...