youtubede bir türkünün altında yazılmış bir yorum;
Bu türküyü dinlerken eline alıcaksın bir demli çay… havada yeri incitmeyen bir yağmur. Derin derin bakacaksın uzaklara herkes senin baktığın yere bakacak ama hiç bir şey göremeyecekler… sen ise bir kitap yazacaksın gözlerinle…