... Burada hepsini sayamayacağım, Ahmet, Muhammed, Salih isimlerini değil, suni plastik, yabancı isimler veriliyordu. Bizler kendimize ait güzel isimlerden vazgeçiyor ve çocuklarımıza acayip isimler koyarak, köklerimizden kaçmak ve bu isimlerin arkasına saklanmak istiyormuş gibi yapıyoruz. Sanki suçluymuşuz gibi.
... Bu kendi kendini aşağılamaktı. Bana göre birilerinin hoşuna gitse de gitmese de biz olduğumuz gibi olmalıyız.