Vicdanı yok sayan bir uygarlığın insanlığa söyleyecek daha nesi olabilir?
İnsanlığın gözü önünde bütün değerlerin katledildiği bu katliamdan sonra bir evrensel ahlaktan kim söz edebilecek?
"....Denir ki, "Sessizlik aslında bir şeyin yokluğu değil, her şeyin varlığıdır." Sessiz olduğunuzda her şeye açık hâle gelirsiniz. Bütün duyular keskinleşir. O yüzden sessizlikle kendi içimize ve içimizde bulacaklarımıza dönelim. Yavaşlayalım; çünkü bu dünyadan sadece bir kere geçeceğiz, her daim bu hakikati hatırda tutalım...."