lavi

5 yıl önce açmıştım burayı. Kendimce 'ay kızı'na olan özlemimi dile getiriyordum. Hayat bizi ayırmıştı, bense onu gerçekten sevmiştim. Üzerinden yıllar geçti… Ne değişti?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Şansın yüzü bir kere de bize güler umarım ay kızım
Kadere bırakıyorum her şeyi olacağı varsa olacaktır elbet
Beraber sabahladığımız günler daha dün gibi... Oysa 4 yılı aşmış
Çoktan unuttun bile değil mi? 4 yıl geçmiş üstümüzden