Uzun uzadıya anlatmaya gerek yok artık bazı şeyleri.
Hoş, çok konuşan biriydim bir zamanlar.
En gereksiz konuları dahi sevdiklerime koşar pürheyecan ile anlatırdım. İçimde oltaya takılmış bir balığın çaresizliği var ama artık bırakır diye de avcıdan merhamet beklemeyecek kadar isteksizim yaşamaya.
İçimde uçsuz bucaksız bir okyanusun ortasında büyüyen hissizliğin girdabında boğulmuşum, çıkaranım yok.
Çok söze gerek yok azizim, hepsinin özeti ben.
Eski beni çok özlüyorum, bir daha asla rastlamayacağım ben'i...