Hayatımda güzel bir şey olduğunda, bunu ilk anneme anlatıyorum. Çünkü biliyorum ki en çok o seviniyor, o da her seferinde "Allah'a şükür, senin için dua ediyordum " diyor. Bazen fark ediyorum, ben daha bir şey olmadan bile o içinden geçirmiş oluyor. Teşekkürler ANNE...
Benim için hep en iyisini isteyen, sessizce mücadele eden, her başarımda payı olan sensin.
Senin duaların olmasa, belkide aynı güçle ayakta duramazdim. Onun duasının bana verdiği güç, çoğu zaman kendi gücümden bile büyük gibi geliyor. Hayat ne getirirse getirsin, onun varlığı bana her zaman bir sığınak oluyor. İyi'ki varsın anne. Seni çok seviyorum.