Sessizce ağlarsın, hıçkırıklarını kara gece duyar sadece. Ve sadece yastığın saklar gözyaşlarını. Zaman geçer aradan aylar hatta yıllar geçer özlersin, sızlar yüreğinin sol köşesi. Anlatmak istersin tüm dünyaya. Tüm dünya seninle özlesin istersin ama anlatamazsın hiç kimseye. Belkide o özlemi ifade edecek yoktur. Düğüm olur, sonra yutkunursun geçsin diye. Geçmez o düğüm ve sonra akar özlemin gözlerinden...