Çok güzel bir kitaptı. Yazarın küçüklükte yaşadığı o zorlu mücadelesini anlatıyordu. Oldukça kötü şeyler yaşamış. Bazı yerlerinde çok ağladığımı hatırlıyorum. Hele o otobüs olayında... Gerçekten güzel yazmış, anlatım çok iyiydi. Fakat olaylar da bir o kadar üzücü ve kötüydü.