elif

elif
@anotherversionofme
yks izin vermiyor
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ah! Ben onu unutmayacak mıyım? Edebiyen kalbimden bu uğursuz aşkı çıkaramayacak mıyım?
Bana burada hiçbir şey eski elim hatıraları hatırlatmıyordu. Hep yabancılar içinde yaşıyordum. İstediğim gibi geziyor, güya eğlenmeye çalışıyordum. Beni ıstıraba düşürecek bir hadiseye tesadüf etmiyor, beni üzebilecek bir söz işitmiyordum.
Bu tenha hayat ne kadar hoşuma gidiyordu. Ancak akşam oldu mu, başka bir dünyaya dalıyordum.
Kendi kendime düşündüm ki sabır, sebat tavsiye etmek kolay bir şey. Fakat ona tahammül etmek ne kadar zor, ne derece dayanılmaz.