“Kadınların başka kadınlarda ne bulduklarını anlamıyorum”, demiştim. “Bir kadının bir erkekte bulamayıp da bir kadında bulduğu şey ne olabilir?” .. -“sevecenlik” dedi.
.. çünkü nerede olursam olayım -bir gemi güvertesinde, Paris’te bir sokak kafesinde ya da Bangkok’ta- hep aynı sırça fanusun içinde kendi ekşimiş havamda bunalıyor olacaktım.
Nefret ettiğim bir şey daha varsa, o da insanların kendinizi berbat hissettiğinizi bildikleri halde neşeyle hatrınızı sorup, “İyiyim”, demenizi beklemeleridir.