Mert Mert

Mert Mert
@antidoto
Muptedi hayatımda mütemadiyen ilerlerken inkisarlarım beni yıldırmıyor ve vuzuhsuz hayallere dair sarih bir sapma olmuyor. Muptediliğimin muvakkat olduğunu biliyorum ve müsterih bir nefes alıyorum. ( Lan ben ne diyorum) :D
Her şeyi iyi yanından görmeyi kim öğretti bize? Acıyı görmeyen insan, umutsuzluğu yaşamayan, iliklerine dek kederin işleyip yaralamadığı bir insan, mutluluktan, umuttan, sevinçten ne anlar? Göğü görmeden, denizi gör- meden maviyi anlamaya benzemez mi bu? Bir güz dü- şünün ki Ömür hanım, ilkyazı olmamış, yazı yaşanmamış, böyle bir güzün hüznü hüzün müdür? Başlamanın bir anlamı varsa bitişi göze almak, bitişin bir anlamı varsa başlangıcı olmak değil midir? Yaşamı düz bir çizgide tut- mak tükenmektir. Yaşamak zorunda olduğumuz şunca yılı aykırı uçlar arasında gezdirip geçirmedikçe, alışkanlıkların sınırlarını aşmadıkça zaman zaman, yaşamak nasıl yenilik olur tükenmek değil de? Şükrü Erbaş (Ömür Hanımla Güz Konuşmaları)
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bir kopuş noktası gelir hep - bir nokta gelir, bakarız, zaten değişmiş ilişki; öteki, ötekiler, yabancıdan da beter olmuşlar bizim için... Oruç Aruoba
Parmağının ucuyla arkaya attığın saçlarının sonbaharına düştüm elimi tut, yalnızlığımı okşa gözünün izi kalsın gözümde... aynadaki suretine sar beni (Refik Durbaş)
''O sularda çimdik, bitti; köprüleri geçtik, bitti. O elmanın tadı orda, o kuş çoktan öttü, bitti. Artık çocuk değiliz, susarak da bir şeyler diyebiliriz.''
çok inandım insana çok yanıldım insanda şunca pişman olmadım külü rahat bir insanım inanmakta yanılmakta yakıştı bana ... N.O