Muptedi hayatımda mütemadiyen ilerlerken inkisarlarım beni yıldırmıyor ve vuzuhsuz hayallere dair sarih bir sapma olmuyor. Muptediliğimin muvakkat olduğunu biliyorum ve müsterih bir nefes alıyorum. ( Lan ben ne diyorum) :D
''O sularda çimdik, bitti; köprüleri geçtik, bitti. O elmanın tadı orda, o kuş çoktan öttü, bitti. Artık çocuk değiliz, susarak da bir şeyler diyebiliriz.''
"Daha çok anlat” dedim.
“Hoşuna gidiyor mu?”
“Çok. Elimden gelse seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum.”
“Bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz?”
“Gider gibi yaparız."
Birlikte mısralar düşürüyoruz ama iyi ama kötü
Boynun diyorum boynunu benim kadar kimse değerlendiremez
Bir mısra daha söylesek sanki her şey düzelecek
İki adım daha atmıyoruz bizi tutuyorlar
Böylece bizi bir kere daha tutup kurşuna diziyorlar
Zaten bizi her gün sabahtan akşama kadar kurşuna diziyorlar
Bütün kara parçalarında
Afrika dahil