Asuman'ın terkedilmişlik yarası olduğunu düşünüyorum. o yüzden kaçıyor. sevgi bitmeden giderse o sevilen kalarak gitmiş olacak terkedilmiş veya artık sevilmeyen bir kadın olmak yerine.
"Yenilgi, yenilgim, ölümsüz cesaretim,
Sen ve ben, fırtınayla birlikte güleceğiz,
Birlikte mezarlar kazacağız içimizde ölenler için,
Güneşin altında kendimize ait bir iradeyle dikileceğiz"
sevilip güvenilecek arkadaşlar
şehvetle öpülecek dudaklar
ele geçirilip fırlatılacak zenginlikler
karanlık geceleri şenlendirecek şarkılar
sabahlara dek içilecek şarap
sonunda geçmişe gömülüp
yitirilecekse ne çıkar?