"Aşk ve sevgi, içinde yaşanıldığında güzeldir; ya kaybedildiğinde? Acıya dönüşen, kemiklere işleyen derin yaranın üstünü örtebilmek çok zaman alır. En acısı da sevip de vazgeçmektir. Eğer mecbursan vazgeçersin çünkü sevmek aynı zamanda vazgeçmeyi bilmektir. Vazgeçmek, o mutlu olsun bir acı daha yaşamasın diye susmaktır. İçinize akan yaşları yine acınızla silmek, kendi mutluluğunuzdan ödün vermektir."
📖 Senden Bir Parça
🖊 Funda Gündüz