bakalım

bakalım
@apateist57
Gök kubbenin altında tam bir keşmekeş var, vaziyet harika. Mao Zedong
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Önce yapılandırmalısın düşüncelerini sonra konuşmalısın. Ama yaptığın şey; konuşarak düşünceni düzenlemeye çalışmak. Hakiki mal.
Bazen en güvendiğimizden dahi saklamazmıyız kendimizi?
Karşılarına geçince kendilerini yüksek mahkeme gibi pazarlayan, tek aklın kendileri olduğunu sanan bu vasat egolardan nefret ettiğim için insanlardan uzak durmayı seçiyorum
Körelmeye yüz tutmuş bir zihnin pasını almak emek ister.