bakalım

bakalım
@apateist57
Gök kubbenin altında tam bir keşmekeş var, vaziyet harika. Mao Zedong
Karşılarına geçince kendilerini yüksek mahkeme gibi pazarlayan, tek aklın kendileri olduğunu sanan bu vasat egolardan nefret ettiğim için insanlardan uzak durmayı seçiyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Körelmeye yüz tutmuş bir zihnin pasını almak emek ister.
#Picastro dramaman# Müzik.
Ve onlar ki insanların eksiklikleri üzerinden yükselirler de, hiç bir şeyi onarmaz, onaramazlar.
Bir sorun için çözüm aranırken, bir tarafın çözüm aramak yerine sorunla ilgili bir reddediş biçimi olarak yok etme gibi bir savunma mekanizması geliştirmesi, iki taraftan biri için aşağılık bir faciadır. Tabi bu facia onu yaratan için sıkıntı teşkil etmemektedir. Zira kesinleştirdiği bir güveni olmadan kişinin böyle bir savunma mekanizması geliştirmesi kendisi için ve özellikle egosu için büyük bir tehlike arz etmektedir. Dostonun dediği gibi İnsan nasılda aşağılık bir canlıdır.