azullmenina

azullmenina
@apocallypsees
•heybemizde hâlâ gökyüzü var..
Ama artık gitmek geliyor içimden Bir sabah masmavi bir bulutun peşinden Dönüşü olmayan yerlere
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
zaman izini bırakarak geçiyor üstümüzden
Kirli elleriyle okşuyor yüzümü zaman.
hep bir kuş mu beklediniz size aşk getirecek ama uzatsa biri gagasını korkar küserdiniz.
usulca yanımızdan hayat geçti...