zeyna

zeyna
@apollonzey
“Ölüm en yüksek çığlıktır.” “Ölüm bazen de umutsuz bir dilektir.” “Ölüm, büyük bir çığlık ve umutsuz bir dilek olduğunda kimse sizi unutamaz.”