Fatma A.

Fatma A.
@arcfft
Ve insan en çok göğe vurgun.. Sonra zifiriye, Şiire, Ve hep Allah’a
“Herşeyi anlamaya çalışmak bir hastalıktır.” Diyor Dostoyevski. Pessao onu şöyle destekliyor. “En çok anlamak yoruyor bizi.” İnsan, her şeyi anlamaya çalışmanın yok ettiği o şeydir. Bilen ızdıraptadır, anlayan ölür.
Reklam
Bir gün ne vücut mülkü,ne dâr,ne diyar kalır; Kalırsa gönüllerde,ol sohbet-i yar kalır. Seyri
Eğitilmeyen insan israftan başka nedir ki?
...herkes kendi karakterinin mimarıdır.
Birisine gelecekte yapması gerekenleri anlatanlar aslında onun öleceğini hiç düşünmeyenlerdir.