Hüseyin yıldırım

iyi ki doğdumm ben :))))
bugün yepyeni bir yaşın kapısını aralıyorum. geriye dönüp baktığımda sadece geçen yılları değil verdiğim mücadeleleri, kırgınlıkların içinden nasıl daha güçlü çıktığımı ve her düşüşte hayata nasıl daha sıkı sarıldığımı görüyorum, hayat her şeye rağmen yaşamaya değer ve ben her zaman gülümsemeyi çok seviyorum :)))))
Hüseyin yıldırım
Bütün temennilerinizin gerçekleştiği bir yıl ve mutlu bir ömür diliyorum 😊