Kitap konu olarak güzel ama okurken sizi heyecanlandırmıyor. "Bir sonraki sayfada ne var?" diye düşündürmüyor. Okumayın demiyorum, okuyabilirsiniz ama bence "Kesinlikle okuyacağım!" dediğiniz listede yer alması doğru olmaz.
Hani bazı çocuk kitapları olur ya, büyük küçük herkes okumalı dersiniz. Sanırım bu, bu tarz bir kitap değil. Yetişkinler için doğru bir seçim olmaz. Ama küçük okurlara okutulabilir.