Geçmiş yıllarda okumuş olduğum bir Sevim Ak kitabı. Şimdiye dek onun kaleminden çıkan kötü bir şey görmedim ve göreceğimi de sanmıyorum. Her kitabı gibi bu kitabı da oldukça güzel. Çocuk edebiyatını seviyorsanız veya küçük okurlarınız varsa alıp okuyabilir, okutabilirsiniz.
Sevim Ak çok sevdiğim bir çocuk edebiyatı yazarı. Yaklaşık 20 tane kitabını okudum ama sanırım aralarından ısınamadığım tek kitabı bu. Yani kötü diyemem kesinlikle ama diğer kitaplarını okursanız daha çok zevk alırsınız.
Toto'nun SınıfıSevim Ak · Can Çocuk Yayınları · 2017169 okunma
Kitabın kısaltılmış halini okuma fırsat bulmuştum sadece. Elime geçerse uzun halini de okumak istiyorum. Çok çok güzel bir kitap. Okurken içinde kayboluyorsunuz. Kesinlikle okuyun ve okutun.