Çok akıcı bir kitap. Oldukça da duygusal. Bir solukta bitirmiştim. Büyük küçük herkese tavsiye ederim. Gülten Dayıoğlu'nun kaleminden olup da kötü olan bir eser göremedim şimdiye dek.
FadişGülten Dayıoğlu · Altın Kitaplar · 20213,133 okunma
İlk önce Ballı Çörek Kafeteryası kitabını okumuştum ve beğenmemiştim. Sonra belki diğer kitapları güzeldir diye düşünüp aldığım bir kitap. Eh, bunu da sevemedim. Kitabın temeli güzelken ilerleyişi aşırı derecede sıkıyor. Okurken bir sonraki sayfada ne olacağını düşünmek isterken hemen bitse de başka kitaba geçsem dedirtiyor ne yazık ki.