"Okurun 'okuma özgürlüğü' kadar 'okumama özgürlüğü'ne de sahip olduğuna inanıyorum. Okurun, bir kitabı okumaya başlayınca, ilgisini çekmezse kitabı kaldırıp atma özgürlüğü olduğuna inanıyorum. Ona, başlayınca elinden atamayacağı, yarısında bırakmayacağı kitap vermenin güçlüğünün yazarın üstesinden gelmek zorunda olduğunu sanıyorum."