İnançlı olduğu için kendisini seçilmiş, kurtarılmış sanarak inançsız insanları yargılayan her birey inançlarını; inançsız olduğu için de kendisini zeki, farklı ve aşmış görerek inançlı insanları aşağılayan her birey de kişiliğini sorgulamalıdır.
Giderek oluşturduğun boşluğu geri dönerek dolduramazsın. Çünkü sen de, gittiğin kişi de, boşluk da biçim değiştirmiştir artık. İnsan gideceği ilişkiden bu bilinçle gitmeli.
Bazı bağlar koptuğunda sadece ilişki bitmez, zaman da kırılır. Alternatif bir zaman diliminde ilerler adeta insan. Karşılaştığınızda yabancı biridir artık. Tanıdığınız kişi başka bir zaman diliminde kalmıştır sanki. Öyle işte.