Bu arada bunu da belirtmeden geçmeyeyim istiyorum. Ben çok kitap okurum burdaki herkes gibi 🙃 platform kullanıcısi olarak eski değilim kaydetmedigim hikayesini sevdiğim ve sizlerle de paylaşmak istediğim bir o kadar da mukkemmel hikayeler var. Okuduklarımı çizme alışkanlığımi terk edemiyorum demiştim profilimdeki yazıda bu gerçekten öyle sizin de hikayesini sevdiğiniz kitaplarınız varsa çizimlerini yatak odanizda ya da evinizin, çalıştığınız yerin herhangi bir yerinde görmek istediğiniz lütfen benimle iletişime geçmekten çekinmeyin zira çizmekten büyük keyif duyacağima sizin de begeniceginize çok çok eminim 🌺🪐 sanatla, sevgiyle kalın🌺🪐