Geçiş dönemini bence gayet iyi anlatan ve kişisel tahlilleri çok net aktaran bir kitaptı. Kitabın çoğu yerinde Ari’ye sinirlensenizde sonunda bir yaa diyip kitabı güzel bir şekilde sonlandırıyorsunuz. İyi ki okumuşum dediğim bir kitap kesinlikle herkese tavsiye ediyorum!