Hyper

"Belki başkalarına acımak, ama hiçbir zaman kendimize acımamak."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Dünyaya karşı yakınmak boş ve zararlı; bu kesin bir şey."
"Karşılaşacağımız mutsuzluklar için kendimizden başkasını suçlamamalıyız."
"Öyleyse mutsuz bir insanım ben; suç ne bende ne hayatın kendisinde."
"Elbette acı çekerek insan birçok şey öğrenebilir. Ne yazık ki acı çekmek öğrendiklerimizden yararlanacak gücü bırakmaz bizde."