Arzu

Arzu
@arzueyll
Bence yaşam çok kısa. Günlerimizi kin gütmekle, bize yapılan kötülüklerin çetelesini tutmakla geçirirsek çok yazık!
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Yaşamda gereksinim duyduğum tek şey, beni anlayan birisi.”
En zoru budur. Kendini yargılamak , başkalarını yargılamaktan çok daha zordur. Kendini gerektiği gibi yargılayabilirsen , gerçek bir bilgesin demektir. Antoine de Saint-Exupery
"Emin olma duygusunu çok özledim. Nereye elimi atsam hep şüphe.”
“Tesadüflere ihtiyaç var, plansız ve zamansız gelen güzelliklere...”