Ben bir keresinde, kasaplık mesleğinin insanın ruhunda adam öldürmeye yatkınlık olduğunu gösterip göstermediğini sormuştum kasaplara; ama onlar karşı çıkmışlardı: " Biz bir hayvan kestiğimizde gözlerinin içine bakmaya cesaret edemeyiz." Ben de onlara Vicario kardeşlerin kendi yetiştirdikleri, adlarıyla çağıracak kadar yakından bildikleri aynı domuzları kestiklerini hatırlatmıştım.
"Doğru, ama dikkat ederseniz onlara insan adları değil, çiçek adları koyuyorlardı."
- "Onu bilinçli olarak öldürdük, "
"Ama biz masumuz. "
- " Belki Tanrı katında öylesinizdir,"
- "Tanrı katında da, insanların gözünde de. Bu bir namus sorunuydu. "