"Ağladığına göre suçlu!"ne demek ya? "Ağladığına göre çaresiz demek ki ağladığına göre üzgün demek ki ağladığına göre bir derdim var demek ki!" demek varken "Ağladığına göre suçlu!" nedir ya?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu kitap beklentimin çok altında kaldı diyebilirim. Uzunca bir süre bitirmek için uğraştım, nihayet bitirebildim. Ne olay örgüsü ne de karakterler hiçbir şekilde kitabın içerisine beni çekmedi. Bu tarz okuduğum kitapları düşündüğümde onların arasında bu kitabı vasat olarak rahatlıkla nitelendirebilirim;hatta vasatın altıydı benim için. Olayların akışı devam ederken bölümlerin sıklığı, zaman ve mekan değişiklikleri ister istemez kitaptan kopmalara sebebiyet vermekteydi.Bir bütünlük içerisinde kompleks olarak düşünmek istesenizde kitap sanki yazarı tarafından gereksiz şekilde uzatılmış gibi geldi bana. Nora'nın hayatı, karakterler daha güçlü ve baskın şekilde anlatılabilseydi belki de daha iyi bir kitapla karşılaşabilirdik.