Cahit sıtkı’nın şiirindeki yaşta, doğduğum An’ın gece yarısında bir kitap bitirdim. Sonsuz olasılıklarla dolu olan hayatımızda belki de en iyi versiyonu yine yaşadığımız versiyonudur.. Kim bilir?
“İstemek,” dedi ölçülü bir sesle, “ilginç bir sözcüktür. Yoksunluğu anlatır. Bazen o boşluğu başka bir şeyle doldururuz ve ilk baştaki istemek bütünüyle kaybolur. Belki de senin sorunun istemek değil, yoksun olmak. Belki de cidden yaşamak istediğin bir hayat var.”