Aşk insanlara olabileceği gibi doğaga veya herhangi bir nesneye karşıda gelişebilir .Aşkta kişinin çevresiyle olan ilişkileri bozulmaz sosyal hayatı devam eder .Sevdada ise , kişi kontrolünü kaybeder kendisini sosyal hayattan soyutlar ,tamamen sevdasina odaklanır kara sevdada kişi bulunduğu andadir ve duygu çikmazina girebilir onun için ben AŞK diyorum :)