Haluk hocayı sürekli takip ederim ve severim ama kitabı okumadan önce şunu bilin edebi yada dili güzel bir kitap değil.Daha çok kitap tarzında değil de sohbet tarzında yazılmış.Ben kitabı pek beğenmedim.
Hayata karşı umutlarınızı kaybettiyseniz ve dini-manevi yönden briaz eksikseniz bu kitabı hemen okumalısınız.Okurken her sayfasından zevk aldığım evet evet benim gibi düşünen biri var dediğim bir kitaptı.Yazarla otobüste okulda evde sanki hep sohbet eder gibiydik.