Ya bir kitap vardı kız ve oğlan ortak oluyordu kız lacivert elbisesi ile ölmek istiyordu mafyatik gibiydi ama değildi de düşmanları vardı. Kadına zorla zehir içiriyorlardı adam kadına lacivert elbise yolluyordu. Adamda panzehir vardı ama ders vermek niyetiyle panzehiri vermeyi geciktirdi kadında kendini çatıdan attı. Kitaba dair hatırladıklarım bunlar kitabı bilen ismini yazabilir mi 🥲