Sıla

Sıla
@ase_eroglu
Her kitap bir yolculuk
Mühendis
Yüksek Lisans
209 okur puanı
Eylül 2021 tarihinde katıldı
Hayır, kalbim o kadar kötü değil! Sadece hassas! Fazlasıyla hassas! Bu da kalbimin kötü olduğunu göstermiyor mu?
Reklam
Birbirimizi mutsuz kılmamız yetmiyormuş gibi, bir de herkesin kendisine ara sıra sağlayabildiği sevinci elinden mi alalım? Keyfi olmadığı halde bunu gizleyecek, etrafındaki sevinçli havayı dağıtmadan buna yalnız başına katlanacak kadar iyi bir insan gösterin bana!
Siz keyifsizliği bir günah olarak görüyorsunuz, bu bana abartılı geliyor.
Kimse denemeden gücünün sınırlarını bilemez.
Tembellik neyse keyifsizlik de odur, tembelliğin bir türüdür.