Ayşe Buse

Öyle mutluydum ki o akşamlar! Daha çocuktum ama, küçücük bir çocuktum!..
Reklam
Mutsuzluk bulaşıcı bir hastalıktır.
Size bir şey söyleyeyim mi anacığım, insan kendi halinde yaşayıp gidiyor da, yanıbaşında duran kitapta kendi hayatının tıpatıp anlatıldığından haberi olmuyor.
Alıştım artık. Her şeye alışırım ben. Çünkü sessiz, uysalım, küçük bir insanım.
Çok tuhaftır, ağlayamıyordum. Ama yüreğim sıkışıyordu. Acı çekiyordum.