Ayşe Buse

Bazan çok uzun bir süre susardık. Bazan yalnız biz değil, sanki bütün şehir sessizliğe bürünürdü.
Sayfa 446·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatta artık bir şey olmayacak duygusu üzerime yavaş yavaş çöküyordu.
Ama bu birinci hayatın bana ağır gelen, içimi karartan bir kederi vardı... Galiba hikâyenin sonunu gördüğüm ve beni büyük zaferlerin de, büyük mutlulukların da beklemediğini bildiğim için.
Sayfa 437·Kitabı okudu
Çocukluğumda mutlu ve hürdüm.
Sayfa 425·Kitabı okudu
...kalbimde hissettiğim mutluluğun başka bir yanı da vardı: Takıntıyla sevdiğim, ama "elde edemediğim" birisinden, küçük de olsa bir parça koparmanın mutluluğuydu bu.