“Bizler, her birimiz kainattaki 'şeylerin birer parçasıyız. O halde, "Tanrı’yı nasıl bulurum sorusu aynı zamanda şu demektir: "O'nun tasdik edilmesinin zorunluluğu anlamında beni Tanrı’dan bir parça olmaktan alkoyan bu perdeleri nasıl kaldırırım?" Arayıp bulmanın yalnızca epistemolojik bir faaliyet olmadığını tekrarlamak gerekir. Bu asıl itibariyle ontolojik bir iştir. Varlık, Tanrı' ya ve dünyaya dair bilgiden önce gelir, hiçbir şey varolmadan bilinmez. Sık sık söylenen Sufi sözünde olduğu gibi, "Allah’ı ancak Allah bilir." Bilgi de varlık da arayıp bulmadır.”