asena

asena
@asenaxq
zaqa hesabı olanlar salsın yorumlara hadi biraz soru kasiyim size sıkıldım
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir daha olsa bir daha okurum sıkılmam dediğiniz kitap ?
Okurluk kaçta kalkıyor?
kimse kimsenin umrunda değil
İyi gelmiyor bana hayatım leş’.
Müzik