asena

asena
@asenaxq
zaqa hesabı olanlar salsın yorumlara hadi biraz soru kasiyim size sıkıldım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir daha olsa bir daha okurum sıkılmam dediğiniz kitap ?
Okurluk kaçta kalkıyor?
kimse kimsenin umrunda değil
İyi gelmiyor bana hayatım leş’.
Müzik