'Bir memnuniyetsizlik baş gösterir her surette.Beğenmez olur insan.Onun dışındaki herkese karşı korkunç bir hoşnutsuzluk duyulur ve bu duygu çöküverir kişinin gırtlağına.Sıktıkça sıkar onu.İşin en acayip kısmı da burasıdır.Kişi, o elin altında,ölümle kalım arasındayken bile kurtulmayı değil,o eli bu girişmden nasıl kurtaracağını düşünür...'