Xyz

" Kaldı işte; Çayımız bardakta.. Çocukluğumuz sokaklarda.. Mutluluğumuz kursağımızda.. Sevdiklerimiz uzakta.. Gülüşlerimiz fotoğraflarda..."
Reklam
Ne istediğin kadar çocuktun, Ne de hayal ettiğin kadar büyük...
Üstünü kapattığımız her şeyin altında kalıyoruz...
Duygunun da kanseri olduğunu, anılarında sakat kalabildiğini, hayallerinde ölebildiğini görmüyorlar..
Biliyor musun? Bana hiç nasıl delirdiğimi soran olmadı. Herkes beni bir an önce akıllanmaya zorladı..
Reklam