10/10
·496 syf.··
2026 45. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 11 Mayıs 2026 08:44
Selamlarrr Ayyy kitabı asla bu kadar seveceğimi düşünmemiştim. Bayılarak okudum desem yeridir. (Bunda erkek karakterimizin etkisi oldukça fazla ) Ayrıca kitap benim yazarın kalemiyle ilk kez tanışma kitabım. İnanılmaz hızlı ve kurgunun içine çeken bir kalemi var. Şimdi gelelim kitabımızın konusuna ufaktan bir dalış yapmaya; Metis kendi halinde, tek tutkusu dans olan ve bir gece evine giderken içini huzursuzluk kaplayan ana karakterimiz. Bu huzursuzluk ona boşuna gelmemiştir zira birkaç adım sonra hiç de beklemediği bir şeye tanık olur. Her zaman geçtiği sokaklar da işlenen cinayetin tek görgü tanığıdır. Ama ordan kolayca uzaklaşamaz ve o gece adamların onu tehditi ile birlikte bıçaklamasıyla son bulur. Metis' e karşı inanılmaz bir korku vermişlerdir ki kızcağız polisin P' sinden korkar hale gelir. Bu adamlardan kurtulmasının tek yolu ise ona yurtdışı kapılarını açacak olan dans yarışmasını kazanmasıdır. Tam hayatı rayında giderken hayatına bomba etkisiyle Zeus lakabıyla bilinen Kartal düşüverir. Kızımızın karşısına barmen olarak çıksa da en başından beri gizemli ve karanlık bir taraf bekliyorduk karakterden aslında. Kitapta özellikle Metis ve Zeus isimlerinin manidarlığı çok hoşuma gitti. (Mitoloji seven yanım detaylarına acayip düştü) Barmaid olarak geçici bir süre Kartal ile beraber çalışacak olan Metis' e adama karşı koyma yarışında başarılar diliyorum zira ben karşı koyamadım. Arkadaşlar adam da bir aura var onu görmemek imkansız. (Taş mısın tüfek misin başımaaa ) Velhasıl bu ikilinin arası ateş hattı. Daha ilk andan çekimleri oturup çekirdek çitleyip kendilerini izletecek cinsten Ben özellikle ağzı iyi laf yapan, özgüveni olan erkek karakter okumaya bayılıyorum. İşte Kartal da öyleydi. Ayrıca ciddi anlamda bebek gibi seviyor. Metis ufacık zarar görecek olsa
Sokağın Dansı - Aşk RitmiGonca Çakır · Vera Kitap · 202631 okunma
10/10
·400 syf.·
2023 40. kitabı
"𝘒𝘶𝘭𝘢ç𝘭𝘢𝘳ı𝘮 𝘴𝘢𝘯𝘢 𝘷𝘢𝘳𝘢𝘮𝘢𝘺𝘢𝘤𝘢𝘬 𝘢𝘮𝘢 𝘣𝘦𝘯 𝘺ü𝘻𝘮𝘦𝘬𝘵𝘦𝘯 𝘩𝘪ç 𝘷𝘢𝘻𝘨𝘦ç𝘮𝘦𝘺𝘦𝘤𝘦ğ𝘪𝘮." Süveyda 2-Medcezir kitap yorumum ile geldim. İlk öncelikle eğer kitabı hala almadıysanız almanızı ve yanınıza bol bol peçete almanızı öneriyorum. Birinci kitap o kadar heyecanlı ve merak uyandıran bir yerde bitmişti ki! İkinci kitabı dört gözle bekliyordum ama şu an üçüncü kitabı on gözle bekliyorum. Yazarın sonlarla alıp veremediği ne var? Kalbimmm çokk ağladı. Birinci kitapta balkondan düşen Karan ve Karya kurtuluyor. Ama belirli bir süre hastanede kalıyorlar. Karan bir ay içinde uyanıyor sonra taburcu oluyor ama Karya, onca şeyi kaldıramıyor ve aylarca hastanede tedavi görüyor. Bu süreçte bölümlerin çoğunu Karan'ın ağzından okuduk. Bazı bölümler geçmişten, bazıları ise gelecektendi. Burda sürekli bir merak içinde kalmanızı sağlıyordu. ••• Karan ve Karya okuduğum en iyi çift. Onlara bakınca aslında gerçek sevgiyi görüyorsunuz. Çoğu yerde "Aşk, bencilliktir. " deniliyor ama bu kitapta "Aşk,birbirine karşı fedakarlıktır." diyor. Ve demekle kalmayıp okura çok iyi yansıtıyor. Karan, Karya, Korhan, Azra, Bahar, Kaan, Nisan ve Armim... Bu kadar çok karakter olupta nasıl hepsi bu kadar mükemmel ve güçlü olabiliyor? Bu güç fiziksel anlamda değil. Onların güçleri içlerinde, ruhlarında ama en çok kaplerinde. Yazarın dilini çok seviyorum, kalemini sevdiğim bir kaç yazardan. Ne yazsa okurum dediğim biri. Okuru, kitabın içine başarıyor. 𝙆𝙞𝙩𝙖𝙥𝙩𝙖 𝙨𝙚𝙫𝙙𝙞ğ𝙞𝙢 𝙮𝙚𝙧𝙡𝙚𝙧: •Olay akışı çok iyi. Çok iyi düşünülmüş. • Yazar okuru sıkmayıp sürekli kitabın içine çekebiliyor. Kopukluk olmuyor. • Yazım dili çok iyi. • Gelecek ve şu ana dair bölümleri belirli aralıklarla vermesi. • Erkek karakterin ağzından bol bol okumak. •Son on sayfasııııı, özellikle sonn sayfasııııııııı! 𝙆𝙞𝙩𝙖𝙥𝙩𝙖 𝙨𝙚𝙫𝙢𝙚𝙙𝙞ğ𝙞𝙢 𝙮𝙚𝙧𝙡𝙚𝙧: • (𝙎𝙋𝙊İ) Korhan ve
Süveyda 2 - MedcezirCemal Latifoğlu · Ephesus Yayınları · 2023132 okunma