O zamanlar kadınlar henüz korunmuyorlardı.
Kuralları hatırlıyorum, hiçbir zaman ifade edilmeyen ama her kadının bildiği kuralları: Bir yabancıya kapını açma sakın, polis olduğunu söylese bile. Kimlik kartını kapının altından vermesini iste. Sorunu olduğunu iddia eden bir motorsikletçiye yardım etmek için Yolda durma kendini tut ve yürümeye devam et. Birisi ıslık çalarsa arkana bakma.
Tıpkı o gece gibi uyku terketti beni ve o gece sokakta kalmışlığın titremesi var üstümde şuan yorgan olmasına rağmen ...
Geçmedi bitmedi iyileşmesi unutmadı kimse...
6 Şubat !