Genişleyen evrenimiz üzerinde durup düşündüğümde, galaksiler birbirlerinden uzaklaşırken, uzay ve zamanın sürekli uzayan, dört boyutlu dokusu içine gömülürken, bazen sayısız insanın bu dünyada yiyecek ya da barınak olmadan dolaştığını ve bunlar arasında orantısız bir şekilde çocukların da bulunduğunu unutuyorum.