Bu kitabın henüz hazırlık aşamansında iken okumuştum. Ataman Özbay, manevi babam. Bana bu şerefi layık gördü. İlk kitabında olduğu gibi aşk, sevgi, değerlerimizi, değerlerimizle yaşamayı anlatıyor. Çok güzel anlatıyor. Aşk Bu! Başarı ve Mutluğun Sırrı: Değerlerle Yaşamak
Hayatımdaki en büyük dönüm noktamın sabihi Ataman babam. Kitabı, hayat hikayesi, mücadelesi, aşkı, fedakarlıkları herşeyi ama herşeyi ile hayatıma dokundu. Ve benden bir ben daha yarattı. Teşekkürler Ataman Özbay Ve Hayata Yuvarlandım