Bu güzel platformu geç keşfetmenin, ancak geç de olsa keşfetmiş olmanın buruk sevinci var üstümde. Şimdilik okuduğum bazı kitapları ekledim fakat hepsini ne zaman eklerim bilemiyorum, biraz üşengeçlik var ayıptır söylemesi. Bir de ergenliğimin kitaplarını eklemeli miyim bilemedim :)) Herneyse, umarım hedeflediğim gibi düzenli bir şekilde kullanabilirim burayı. Hoçççakalın